Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бедрій Роман Михайлович |
| Телефон: | 380507503200 |
| E-mail: | bedriy-rm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
4 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ФОРТЕР СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" (ЄДРПОУ 44685812. Місцезнаходження: Україна, 03056, місто Київ, вул. Польова (Солом'янський р-н), будинок 21, офіс 304) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження кваліфікаційному критерію, учасником у складі тендерної пропозиції надано: 1.1) Довідку від 03.04.2025 р. «про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (файл: «Довідка аналогічні договора.pdf») (далі-Довідка). У Довідці зазначено Договір № 2609/24 від 26.09.2024 укладеного з ТОВ «АВІА АГРОНОМ» та договір № 10 від 20.03.2023 укладеного з ТОВ «УКРТРЕЙДЮНІОН», а також додатково надано сканкопії вказаних договорів із видатковими та актами (файли: «Договір + АКТ+ видат АВІА АГРОНОМ-2.pdf» та «Договір Укртрейд+видатова+АКТ.pdf»). Так, у Довідці, щодо Договору № 2609/24 від 26.09.2024 відсутня інформація про предмет договору (У наданому скан договорі зазначено предмет договору – «Системи та пристрої нагляду та охорони»), а щодо договору № 10 від 20.03.2023 - відсутня інформація про контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон) та не вірно зазначено дату укладеного договору (у скан договорі проставлено дату договору 20 квітня 2023, а не 20 березня 2023 та зазначено предмет договору – «Обладнання системи охоронної сигналізації з монтажем»). 1.2) Лист-відгук № 001-181124 від 18.11.2024 від ТОВ «АВІА АГРОНОМ». У листі відгуку, відповідності до пп. 1.1.2 п. 1.1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації, відсутня інформація про номер та дату укладення договору. Окрім цього, у листі-відгуку зазначено, що між сторонами було укладено договір щодо надання послуг по монтуванню та обслуговуванню систем відеоспостереження, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 2 до тендерної документації. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до підпунктів 1.1.1-1.1.2 пункту 1.1 частини 1 та додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надається: «1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку приладів та/або обладнання та/або матеріалів та/або комплектуючих для охоронного призначення та/або охоронної сигналізації та/або системи відеоспостереження та/або систем контролю та управління доступом. Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору наведений у додатку 2 до тендерної документації. 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, надати: 3.1) Нову Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (відповідно до вимог пп. 1.1.1. п. 1.1. частини 1 Додатку 2 до тендерної документації) з урахуванням інформації, яка зазначена у наданому скан договорі № 2609/24 від 26.09.2024 укладеного з ТОВ «АВІА АГРОНОМ» та/або у відповідності до скан договору № 10 від 20.03.2023 укладеного з ТОВ «УКРТРЕЙДЮНІОН». 3.2) Відповідно до вимог пп. 1.1.2. п. 1.1. частини 1 Додатку 2 до тендерної документації – «Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору» або нову Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації; Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.