Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 377 413 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 774,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління справами Міністерства оборони України |
| ЄДРПОУ: | 24978319 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальчук Надія Ігорівна |
| Телефон: | +380442307341 |
| E-mail: | nadyacom1984@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації: «1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для поставки товарів визначених у технічних вимогах засобами які визначенні в довідці про наявність матеріально технічної бази. - Учасником на виконання даної вимоги подано копію договору про оренду офісного та складського приміщення, термін дії якого закінчився 24.02.2025 року, що суперечить вимогам Тендерної документації, оскільки оренда має бути підтверджена на строк дії Договору щодо даної Закупівлі, тобто до 31.12.2025 року. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - копію договору про оренду офісного та складського приміщення, термін дії якого закінчується не раніше терміну дії Договору щодо даної Закупівлі, тобто не раніше 31.12.2025 року
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.