Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 766 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 830 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1491 |
| ЄДРПОУ: | 14321848 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Славінська-Артамонова Ольга Вікторівна |
| Телефон: | 380938526550 |
| E-mail: | tender_1491@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП Дьяченко Олександр Сергійович виявлено невідповідність Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ШЛЯХОМ ЗАВАНТАЖЕННЯ В ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ», а саме: РОЗДІЛ І. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію, де вимагалось надати: «Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію не менше одного аналогічного договору (за 2023 - 2025 р.), зазначеного в наданій Учасником довідці. *Аналогічним вважається договір предметом якого є постачання товарів за кодом код ДК 021:2015 – 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання.» Учасником не було надано аналогічний договір за кодом ДК 021:2015 – 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання. Необхідно надати Договір відповідно до коду ДК 021:2015 – 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання. РОЗДІЛ ІІІ. Інформація встановлена відповідно до законодавства, а саме: п.2 Інші документи від Учасника:, де вимагалось надати: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.(Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).» Учасником не було надано відповідної інформації. Необхідно надати довідку довільної форми. Невідповідність Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «2. Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України ДСТУ, вимогам до якості, умовам Договору та підтвердженням копії документу про якість: сертифікат відповідності та/або сертифікат та/або паспорт якості. Документи про якість надаються при поданні пропозиції та при поставці Товару.» Потрібно надати один з документів. «5. Постачальник гарантує якість та надійність товару, що постачається, протягом терміну, який передбачено технічними умовами та стандартами на даний товар, але не менше ніж 36 місяців з дня введення в експлуатацію.» Потрібно надати довідку про гарантію. Потрібно надати необхідну інформацію та документацію. У зв’язку з відсутністю вищевказаної документації / інформації Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в інформації Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.