Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 907 758 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 538,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 40108929 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.securitypolice.com.ua |
| Контактна особа: | Ірина Фесун |
| Телефон: | +380968295522 |
| E-mail: | upo_khm_dzo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) інформація, зазначена в наданій Учасником довідці № 01-18/224 від 20.03.2025 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом трьох останніх років не відповідає наданому Учасником документальному підтвердженню всупереч п. 3.5.2 тендерної документації, табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації, п. 8 додатку 6 до тендерної документації на Закупівлю (зокрема, щодо найменування предмету договору за договором № 116 від 14.03.2024 р.); 2) не надано документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів всупереч п. 3.5.2 тендерної документації, табл. 3.1 додатку 3 та п. 8 додатку 6 до тендерної документації: видаткова накладна № ТР000003032 від 07.08.2024 р. не може вважатися належним документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору № 256 від 22.07.2024 р., оскільки з її змісту неможливо встановити особу, відповідальну за здійснення господарської операції з боку покупця/замовника (через відсутність обов'язкових реквізитів – посада особи, відповідальної за здійснення господарської операції, і копії довіреності, зазначеної в накладній, що підтверджує представництво покупця/замовника і повноваження такої особи). 2. Перелік інформації та/або документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації на Закупівлю, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) оновлена довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням обов’язкової інформації відповідно до табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації на закупівлі, що відповідає наданому Учасником документальному підтвердженню; 2) оновлене і документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору № 256 від 22.07.2024 р. у формі копій документів, які підтверджують його виконання (лист-відгук або видаткова накладна, що належим чином підтверджує інформації про виконання договору)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.