Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4118 |
| ЄДРПОУ: | 26632364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Ткач |
| Телефон: | +380509958113 |
| E-mail: | headquarters_a4118_2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей. Шановний учаснику! Надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 4.3. Копія паспорту (усіх сторінок) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців). 4.5. Копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. 4.8. Лист-згода на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” (Додаток 4). – зазначити унікальний номер закупівлі З метою усунення невідповідностей просимо завантажити вищенаведені документи відповідно до Оголошення про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.