Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 237,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернігів |
| ЄДРПОУ: | 08351733 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вечірська Ганна Володимирівна |
| Телефон: | +380462610113 |
| E-mail: | yo.kev.chernihiv@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14007, Україна, Чернігівська область,Чернігів, вул. Володимира Дрозда,19 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагався лист – згода з проєктом договору та гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.» 2) Перелік виявлених невідповідностей: Лист-згода з проєктом договору та гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасником надано, але вказано дані іншого Учасника. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, лист-згоду з проєктом договору та гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, з даними які відповідають Учаснику закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.