Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 97,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
| ЄДРПОУ: | 04013583 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна ТРОФИМЕНКО |
| Телефон: | 380442308831 |
| E-mail: | tendergdip@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ невідповідностей по закупівлі № UA-2025-03-10-010740-a За результатами здійсненої перевірки тендерної пропозиції учасника ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ (2198113592) (надалі – Учасник) на предмет відповідності вимогам тендерної документації замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені ці невідповідності: Відповідно до вимог пп.3.1. п.3 Додатку №1 тендерної документації на закупівлю № UA-2025-03-10-010740-a Учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, однак довідка не відповідає формі довідки, визначеної у пп 3.1. п.3 Додатку №1 тендерної документації на закупівлю та адресована іншому замовнику. Просимо надати: довідку про досвід виконання аналогічного договору за ВСТАНОВЛЕНОЮ ФОРМОЮ, визначеною у пп 3.1. п.3 Додатку №1 тендерної документації на закупівлю № UA-2025-03-10-010740-a. Учасник виправляє невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.