Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 611 065,34 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 110,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 22144952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ксенія Козицька |
| Телефон: | +380612280930 |
| E-mail: | zrs.kovaleva@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Фанатська, буд. 23-А |
2 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати: «1.1.1 Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за наведеною формою. У довідці обов’язково зазначити: техніку: транспортний засіб / автомобіль для перевезення товару – не менше 1 одиниці; приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя. Якщо учасник є власником у довідці (стовпчик 5) зазначається назва, номер та дата документа, який підтверджує право власності. У разі оренди (користування) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату договору оренди (користування), термін дії, з ким укладено. У разі договору надання транспортних послуг (перевезення) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату відповідного договору, термін дії, з ким укладено. Для підтвердження п.1.1.2.1, надати у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. У разі оренди (користування / надання послуг), надати додатково відповідні договори з актами прийому-передачі та/або договори надання послуг з переліком транспортного засобу (з зазначенням марки, державного номеру). Для підтвердження п.1.1.2.2, надати підтверджуючі документи на право власності або договори оренди (користування) з обов’язковим наданням актів прийому-передачі (в акті зазначити стан приміщення).!!Увага!! Договори оренди, користування, надання послуг або інше, повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.12.2025року).» Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції, надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 06.03.2025 №06/03-3, в якій не зазначено номер та дату договору оренди (користування), термін дії, з ким укладено. У складі тендерної пропозиції не надано договір оренди на приміщення яке розташовано у місті Запоріжжя та акт прийому-передачі зв станом примещення. До договору оренди на транспортний засіб не надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати оновлену довідку з відсутньою інформацією та завантажити договір оренди приміщення яке рощташовано у місті Запоріжжя з відповідними документами котрі вимагає Замовник у п. 1. Додатку 1 до тендерної документації та завантажити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати: «Довідку, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці обов’язково зазначити: ПІБ працівника, посаду, загальний стаж роботи. Обов’язкова наявність посад: директора, менеджера зі збуту; завідуючого складом або комірника; підсобного працівника або вантажника. Для підтвердження наявності всіх працівників, зазначених учасником у поданій ним довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Накази про прийняття на роботу, повідомлення про прийняття працівників на роботу, штатний розпис. 2) Форму звітності до органів ДПС «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», та Додаток 1 до нього (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» за останій звітній період з розбивкою по місяцям (разом з квитанцією, що підтверджує отримання документу контролюючим органом), складених відповідно до форм, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04.07.2022 №189).» Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції, надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 06.03.2025 №06/03-2, в якій відсутні працівники з посад: менеджера зі збуту та підсобного працівника або вантажника. На підтвердження працівників, учасником не надано - Додаток 1 до нього (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» за останій звітній період з розбивкою по місяцям (разом з квитанцією, що підтверджує отримання документу контролюючим органом), складених відповідно до форм, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04.07.2022 №189). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати оновлену довідку про працівників. Надати накази на працівників з посадами менеджера зі збуту та підсобного працівника або вантажника. Крім того завантажити Додаток 1 до нього (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» за останій звітній період з розбивкою по місяцям (разом з квитанцією, що підтверджує отримання документу контролюючим органом), складених відповідно до форм, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04.07.2022 №189). 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати: «Довідку, складена у довільній формі, про виконання аналогічних договорів у кількості не менше 2 договорів за 2020-2025рр.1 з обов’язковим зазначенням назви контрагента (Замовника), ЄДРПОУ, номеру та дати укладеного договору, строк дії договору, предмету договору, загальної суми договору та фактичного стану виконання.Договір повинен бути виконаний у повному обсязі3. Для підтвердження наявності аналогічних договорів (які зазначається у довідці за вимогою п.1.3.1. цього розділу), до довідки надати скан-копію договору та такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та істотні умови договору (предмет договору, суму договору2, строк дії договору). Для підтвердження виконання зобов’язань по договору в повному обсязі, до копій договорів надати видаткову(-і) накладну (-і) та/або акт(и) приймання-передачі товару, виписку з банку про платіж за договором вказаним у довідці(фінансовий документ). 1Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка товару Учасником, а саме який визначений у Додатку 2 до тендерної документації та або за кодом ДК 021:2015 цієї закупівлі. 2Допускається надання аналогічного договору без зазначення суми договору, яка може бути визначена Учасником як комерційна таємниця (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), але в такому випадку до такого договору Учасник обов’язково надає лист-відгук4. 3Під визначенням у повному обсязі виконання аналогічного договору мається на увазі, що наданий Учасником у складі своєї тендерної пропозиції аналогічний договір виконаний в повному обсязі(на всю суму та на весь об’єм) та встановлені терміни, які визначені у договорі. У разі якщо в наданому аналогічному договорі коригувалася сума договору, Учасник надає в складі своє тендерної пропозиції разом з таким договором додаткову угоду. У разі якщо аналогічний договір виконаний не на всю суму, що визначена у договорі, а на факт виконання, то для підтвердження такого договору Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції лист-відгук4. 4Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента) за підписом керівника або уповноваженої особи, не раніше дати оголошення цієї закупівлі, з зазначенням номеру та дати договору, предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, а також інформацію про повне виконання наданого аналогічного договору та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. У разі якщо аналогічний договір виконаний не на всю суму, у лісті-відгуку зазначається початкова сума договору та фактична сума договору. Якщо в Учасника наявний досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) в КП «Запоріжремсервіс», Учасник може надати Довідку про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) відповідно до п.п.1.3.1 п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації та може не надавати скан-копію аналогічного(-их) договору(ів) котре вимагається у п.п.1.3.3 п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, та скан-копії документів згідно п.п.1.3.4 п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації..» Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції, надано Довідку про виконання аналогічних договорів від 06.03.2025 №06/03-1, з переліком договорів. Але на підтвердження виконання зобов’язань по зазначеним договорам в повному обсязі, до копій договорів не надано видаткову(-і) накладну (-і) та/або акт(и) приймання-передачі товару, виписку з банку про платіж за договором вказаним у довідці(фінансовий документ). Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук від Замовника, який сформований не у відповідності до вимог Замовника, а саме лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента) за підписом керівника або уповноваженої особи, не раніше дати оголошення цієї закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати на підтвердження виконання зобов’язань по зазначеним договорам в повному обсязі, до копій договорів не надано видаткову(-і) накладну (-і) та/або акт(и) приймання-передачі товару, виписку з банку про платіж за договором вказаним у довідці(фінансовий документ). Крім того, надати лист-відгук від Замовника, який сформований у відповідності до вимог Замовника. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог 5.3.5 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання «Сканована копія (оригінал або копія) свідоцтва про державну реєстрацію або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виданий не раніше дати оголошення цієї закупівлі).» Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, учасником надано витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданого 08.07.2024р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити новий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виданий не раніше дати оголошення цієї закупівлі).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.