Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 150 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 500,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03328511 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Московець Вікторія |
| Телефон: | +380532561151 |
| E-mail: | Moskovec-viktori@i.ua |
| Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область,Полтава, вул.Тролейбусна, 10 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Комплект електроприводу відкривання воріт з дистанційним керуванням – код ДК 021:2015 31720000 - 9 Електромеханічне обладнання (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-25-004971-a) Учасник: ТОВ "МЮКК "АККОРД КОНСАЛТ" код ЄДРПОУ 37593498 (далі - Учасник). Перелік невідповідностей: - У складі своєї пропозиції Учасник надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманий у відповідних державних органах, датований 27.01.2025 року. У п.3 Додатку №4 до тендерної документації зазначено, що Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що подається Учасником повинен бути отриманий не раніше як за 30 (тридцять) календарних днів від дати подання його Замовнику. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учаснику необхідно надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманий у відповідних державних органах, датований не раніше як за 30 (тридцять) календарних днів від дати подання його Замовнику.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.