Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 289 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 449 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 5 ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 41280898 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савченко Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | 380969375551 |
| E-mail: | tanysavchenko05061989@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 39601, Україна, Полтавська область,Кременчук, Героїв Маріуполя, 65 |
4 |
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» з Особливостями (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, затверджене рішенням Кременчуцького ліцею № 5 імені Т.Г.Шевченка Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області при розгляді тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ з іноземними інвестиціями “СПЕЦБУДКОМПЛЕКТ” (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю комплект резервного живлення код за ДК 021:2015 - 31430000-9 електричні акумулятори, ідентифікатор: UA-2025-02-24-007607-a. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 36, 41, 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - учасником у складі ТД було надано скан-копію договору №378 від 15 листопада 2024 року разом з рахунком-фактурою та видатковою накладною, в якому предмет договору “Комплект резервного живлення, що складається з літій-залізо-фосфатного акумулятора CERRNSS моделі LFP48200PW” (51,2В. 200А-год (10,24 кВт/год) та інвертора Sunforce BP5000 моделі М5000Н-48ВР в комплекті з комутаційним обладнанням для підключення. Виходячи з вищенаведеного, необхідно привести у відповідність Додаток 1 до тендерної документації “Довідка про аналогічний договір. Кваліфікаційні критерії”, а саме в предметі договору виключити “та монтажною стійкою”. - учасником у складі ТД було надано Додаток 3 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі”, також додається креслення “Стійка для моноблока – СМ1670”, в якій вказано, що розміри: висота 1670мм, ширина 550мм, глибина 400мм. Тобто технічні характеристики відповідають ТД Замовника. Виходячи з вищенаведеного, необхідно привести у відповідність лист №21 від 4 березня 2025р. “Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару вимогам Замовника”, а саме у графі Учасника виправити назву, яка співпадає з поданими технічними характеристиками та поданому кресленню на монтажну стійку. Також привести у відповідність “Найменування послуги” у ТД Учасника згідно Додатку 5 до тендерної документації та вих. листа №14 від 04.03.2025 згідно поданим технічним умовам та кресленню.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.