Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
ДК 021:2015-31680000-6 "Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання" (зарядна станція 3E P25 2000W). Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Строк поставки товарів: по 25 березня 2025 року (включно). Строк виконання договору: по 31 грудня 2025 року (включно)). Місце поставки товару: площа Миру, будинок 1, місто Кролевець, Сумська область. Кількість: 1 штука. Кінцевий строк подання пропозицій: 28.02.2025 року 14.00 годин. Всі документи пропозиції готуються та подаються українською мовою. Процедура закупівлі – відкриті торги з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 175 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Кролевецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04058060 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://krolevecka-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Александренко Світлана Олександрівна |
| Телефон: | +380545395645 |
| E-mail: | krolevetsgorsovet@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41300, Україна, Сумська область,місто Кролевець, вулиця Грушевського, 19 |
2 |
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ССБ Лайт", тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною у відкритих торгах з особливостями, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: - перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, що вимагалось згідно Розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації: (1.1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, суми/вартість) може бути скрита (зачернена).) 2. Відсутня Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи., що вимагалось згідно Розділу 3 Додатку № 1 до Тендерної документації. 3. Відсутні Відомості про учасника, що вимагалось згідно Розділу 3 Додатку № 1 до Тендерної документації. 4. Відсутній Лист-згода на обробку персональних даних згідно Додатку № 3 до Тендерної документації. 5. Технічні, якісні вимоги до послуги (товару), кількість послуг (товарів) згідно Додатку № 2 до Тендерної документації вказані не коректно, не зазначені додаткові вимоги до предмета закупівлі. 6. Форма цінової пропозиції згідно Додатку № 4 до Тендерної документації не заповнена належним чином, також відсутній підпис посадової особи та печатка. 7. Відсутній Додаток № 5 до Тендерної документації "Проєкт "Договору про закупівлю".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.