Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 95 532,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 477,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Данило Каракуця |
| Телефон: | +380577393276 |
| E-mail: | d.karakutsia@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
3 |
Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі ДК 021:2015 31220000-4 Елементи електричних схем (Електрофурнітура). Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Тендерною документацією вимагалось: Додатком 3 до Тендерної документації вимагалось надати: 4 Оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника та наказом (копією наказу/витягом з наказу)/розпорядження (копією розпорядження/ витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, або будь-який інший (інші) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника. В складі Тендерної пропозиції учасника відсутній документ: Оригінал чи копія протоколу установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копія рішення засновника Необхідно надати: 4 Оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника. Відповідно до п. 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" повинно виправити невідповідності в інформації та/або документах: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» . УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Данило КАРАКУЦЯ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.