Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Калинівська варта" Калинівської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43673832 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Соколенко |
| Телефон: | +380672421464 |
| E-mail: | kp.varta@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08623, Україна, Київська область,селище міського типу Калинівка, вулиця Садова, будинок 44 |
6 |
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1.В пункті 2 Додатку 3 до Тендерної документації з відкритих торгів (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178) (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю «Акумуляторна батарея Motorola PMNN4493 AC для рацій DP4400 DP4600 DP4800 3000mAh ДК 021:2015 - 31440000-2 Акумуляторні батареї» затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протокол № 25/02-2025-001 від «25» лютого 2025 року (зі змінами)) (далі – Тендерна документація) встановлено, що Учасник повинен надати для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання не менше 1 (одного) аналогічного* за предметом закупівлі договору. *Аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є постачання акумуляторних батарей для рацій за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 31440000-2 Акумуляторні батареї 2.2. копії договору (договорів), який (які) зазначені в довідці, з усіма сторінками та додатками; 2.3. копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці в повному обсязі; 2.4. копії відгуків виконання умов договорів в повному обсязі, зазначених в наданій Учасником довідці. Під час кваліфікації учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання не менше 1 (одного) аналогічного* за предметом закупівлі договору; - відсутні копії договору (договорів), який (які) зазначені в довідці, з усіма сторінками та додатками; - відсутні копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій довідці в повному обсязі; - та копії відгуків виконання умов договорів в повному обсязі зазначених в наданій довідці. 2.В пункту 14 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції: заповнену порівняльну таблицю (таблиця2) згідно наведеного зразка в додатку 2. Наданий Учасником документ завантажений в форматі pdf.p7s, але даний файл не містить підписів і тому не відкривається для перевірки. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно надати документи, а саме: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання не менше 1 (одного) аналогічного* за предметом закупівлі договору. *Аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є постачання акумуляторних батарей для рацій за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 31440000-2 Акумуляторні батареї - копії договору (договорів), який (які) зазначені в довідці, з усіма сторінками та додатками; - копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці в повному обсязі; - копії відгуків виконання умов договорів в повному обсязі, зазначених в наданій Учасником довідці. 2. Заповнену порівняльну таблицю (таблиця2) згідно наведеного зразка в додатку 2 до тендерної документації..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.