Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 591 025 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 955,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 17 700 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Дар'я ЯРОВА |
| Телефон: | +380472395598 |
| E-mail: | d.yarova@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
4 |
У зв’язку з навантаженням по одночасним розкриттям тендерних пропозицій по декільком процедурам закупівель, та значною кількістю документів у даній закупівлі необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника торгів – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГОСПЕЦСЕРВІС. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Пункт комерційного обліку (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі: Пункт комерційного обліку (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання), учасника торгів – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГОСПЕЦСЕРВІС» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Глави 1 «Загальні положення» Розділу І. «Терміни, які вживаються в тендерній документації» тендерної документації, передбачено: 1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрації місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, згідно Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 1.1. Відповідно до п.п. 1.10-1.12 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації, передбачено: Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий pdf документ «Dokumenti banku i povnovazhennya», в якому не вказана назва Замовника відкритих торгів та відсутнє посилання на дану закупівлю. Також, не надана згода суб’єкта персональних даних, а саме: Голови правління банку. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до пункту 1.2. Розділу 1 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку 4 до тендерної документації, передбачено: 1.2. Копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту) у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий документ, а саме: опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту) у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 3. Відповідно до пункту 2.1. Розділу 2 «Цінова пропозиція» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції наданий pdf документ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно змісту якого, інформація щодо позицій 1 і 2 визначна не згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий документ, а саме: Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати: Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 4. Відповідно до підпункту 3 пункту 3.2. Розділу 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 3. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий документ, а саме: договір укладений між учасником та Банком-гарантом, посилання на який міститься в банківській гарантії, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. 5. Відповідно до пункту 4.2. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: позитивний відгук від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічного договору, копію якого надане у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). Учасником у складі тендерної пропозиції надані pdf документи «Довідка аналогічні договора», «Договір ВІВАД 09», «Видаткова накладна ВІВАД 09», але не наданий позитивний відгук від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічного договору, копію якого було надане у складі пропозиції учасника та згідно наданої довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: позитивний відгук від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічного договору, копію якого надане у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). 6. Відповідно до пункту 4.3. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.3. Фінансова звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ у форматі pdf «S0110014 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства», який містить інформацію, щодо останньої затвердженої фінансової звітності (на 30.09.2024 року). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 4.3. Фінансова звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). 7. Відповідно до пункту 7.1. Розділу 7 «Інші документи» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий pdf документ «Відомості про Учасника закупівлі», згідно змісту якого, інформація щодо позицій 1 і 2 визначна не згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 7.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. 8. Відповідно до пункту 7.3. Розділу 7 «Інші документи» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий pdf документ «Договір про закупівлю», який не заповнений зі сторони Учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий документ, а саме: заповнений проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) у форматі "doc" для можливості копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. 9. Відповідно до пункту 10.1. Розділу 10 «Документи які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 10.1. Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1. найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2. найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3. інформація про країну походження товару, рік виготовлення товару, підприємство-виробника; 4. висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. * зазначається найменування, місце знаходження підприємства-виробника, ЄДРПОУ. Код ЄДРПОУ зазначається у разі якщо виробник є резидентом. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ у форматі pdf «Таблиця відповідності», згідно змісту якого, не вказана наступна інформація, а саме: вимоги Замовника відповідно до тендерної документації, параметри запропонованого Учасником товару, місце знаходження підприємства-виробника, код ЄДРПОУ виробника. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1. найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2. найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3. інформація про країну походження товару, рік виготовлення товару, підприємство-виробника; 4. висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. * зазначається найменування, місце знаходження підприємства-виробника, ЄДРПОУ. Код ЄДРПОУ зазначається у разі якщо виробник є резидентом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.