Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 233 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 335 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 03338136 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Погорєловська Катерина |
| Телефон: | 380536700883 |
| E-mail: | kremsvitlo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 39623, Україна, Полтавська область,Кременчук, пр.Свободи, будинок 150 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: в ході проведення закупівлі від підрозділу ініціатора закупівлі надійшла службова записка від 18.03.2025 з проханням про відміну закупівлі у зв’язку з необхідністю доопрацювання технічної специфікації (технічних вимог та завдання), оскільки для закупівлі товару, який буде найбільше відповідати потребам Замовника необхідно уточнити і відкоригувати технічні та якісні характеристики. Зокрема, було визначено необхідність у використанні пластинчастих затискачів замість дротяних, оскільки пластинчасті затискачі мають низку переваг: 1. Покращене зчеплення та надійність. Завдяки пластинчастій конструкції забезпечується рівномірний розподіл тиску, що зменшує ймовірність пошкодження кабелю або проводу. 2. Довговічність. Пластинчасті затискачі стійкіші до механічного зносу та зовнішніх впливів, що робить їх оптимальним вибором для довгострокової експлуатації. 3. Підвищена ефективність. Завдяки своїй конструкції пластинчасті затискачі забезпечують стабільніший контакт, що сприяє зменшенню втрат енергії та підвищенню загальної ефективності системи. Виходячи з цього, внесення змін до технічної специфікації є необхідним кроком для гарантування відповідності закупленого обладнання очікуванням Замовника. Крім того замовний закуповує саме пластинчасті затискачі вже понад 10 років та впевнений в їх надійності. Отже, помилка, допущена при складанні технічно специфікації (додатку 2 ) до тендерної документації призвела до неправильного трактування вимог до Товару. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-03-2025, 13:27 по 30-03-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП" (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю детального вивчення поданих документів Учасника виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 24 березня 2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника , яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.