Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
Джерело фінансування - власні кошти підприємства
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 24 287 894,35 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 121 439,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131954 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.oblenergo.kharkov.ua |
| Контактна особа: | Науменко Дмитро Миколайович |
| Телефон: | 380577401485 |
| E-mail: | plan@khoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Георгія Тарасенка, будинок 149(вулиця ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149) |
2 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами без проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за предметом «Вакуумні вимикачі» код ДК 021-2015: 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією по лотах 5,10,22,29. Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей 1178 «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усунення виявлених невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, його технічних, якісних та кількісних показників. Перелік виявлених невідповідностей: - не надано гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною - не надано гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник надає письмову згоду на підписання договору з вищепереліченими істотними умовами - не надано документ, що посвідчує особу уповноваженого представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції - не надано листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання. У складі пропозиції надано лише 1 відгук. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.п.5 п.3 тендерної документації; - п.п.4 п.6 тендерної документації; - п.п.1 п.3 тендерної документації; - п.п.1 п.3 додатку 1 до тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику закупівлі необхідно виправити вищезазначені невідповідності та надати (завантажити до електронної системи закупівель): - гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною; - гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник надає письмову згоду на підписання договору з вищепереліченими істотними умовами; - 2 листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог Закону та з урахуванням статті 43 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.