Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 371 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 858 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бедрій Роман Михайлович |
| Телефон: | 380507503200 |
| E-mail: | bedriy-rm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" (ЄДРПОУ 39704225. Місцезнаходження: Україна, 01103, місто Київ, БУЛЬВАР ДРУЖБИ НАРОДІВ, будинок 28-А, нежиле приміщення 6, ОФІС 1) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку № 14 від 18.02.2025 (файл: «Довідка - аналог.дог..pdf.p7s») про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі – Довідка). У Довідці зазначено: - «Номер та дата укладення договору» - №1365 від 25.02.2023, а у наданих листі-відгуку № 101/36-234 від 18.02.2025 від Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (який зазначено у Довідці) та скан договорі (який було додатково надано у складі пропозиції) - «Номер та дата укладення договору» №1365 від 25.12.2023. Тобто різні дати. - Прізвище та лише ініціали контактної особи замовника – «Списовська Є.І.», Не зазначено повного імені та за потреби повного імені по-батькові контактної особи замовника. - Загальну кількість усього товару - 17856 шт. (лед лампи, люмінесцентні лампи та стартери до ламп). Відповідно до примітки пп. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації –«**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого поставлено світлодіодні лампи в обсязі не менще 8000 штук (за одним договором)». Не зазначено саме кількості світлодіодних ламп. Невідповідність у даті укладеного договору, не зазначено повного імені контактної особи замовника та кількості товару (не менше 8000 шт. світлодіодні лампи (за одним договором)). 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про учасника» №14/02 від 18.02.2025 (файл: «Відомості про учасника.pdf.p7s»). У наданій довідці відсутня інформація щодо «E-mail» та контактний телефон перенесено у поле E-mail. НЕВІДПОВІДНІСТЬ: не зазначено «E-mail». 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.1.1. - 1.1.2. п. 1.1. частини 1 та 5 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник у складі тендерної пропозиції подає: «1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількості товару; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого поставлено світлодіодні лампи в обсязі не менще 8000 штук (за одним договором). 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). «5. Відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). VIII. Відомості про учасника - 1. Повна назва учасника; 2. Місцезнаходження; 3. Поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Код ЄДРПОУ; 6. Індивідуальний податковий номер; 7. Статус платника податку; 8. Контактний номер телефону; 9. Е-mail; 10. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ); 11. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); 12. Учасник підтверджує та гарантує, що він не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”)». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику надати нову: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (із врахуванням вимог пп. 1.1.1. - 1.1.2. п. 1.1. частини 1 Додатку 2 до тендерної документації та інформації яка зазначена у листі-відгуку № 101/36-234 від 18.02.2025 та скан договорі №1365 від 25.12.2023) із зазначенням достовірної дати укладення договору, прізвища та повного імені контактної особи замовника та кількості товару (не менше 8000 шт. світлодіодні лампи (за одним договором)) або нову Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації. - Довідку «Відомості про учасника» (згідно розділу VIII тендерної документації) в т.ч. із зазначенням інформації про «E-mail». Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.