Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 932 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 660 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 26 000 UAH |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло" |
| ЄДРПОУ: | 03348577 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванишин Христина |
| Телефон: | 380975984423 |
| E-mail: | bonya0305@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79068, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8 |
8 |
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції Дата публікації: 05.03.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: ЛКП «Львівсвітло» Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією тендерну пропозицію учасника. ФОП Вернюк Світлана Василівна. У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів наданих в складі тендерної пропозиції ФОП Вернюк Світлана Василівна виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно додатку 1, пункту 1.1 тендерної документації Учасник мав надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2. Згідно додатку 1, пункту 1.2 тендерної документації Учасник мав надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів, в повному обсязі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано аналогічний договір. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів, в повному обсязі. 3. Згідно додатку 1, пункту 1.3 тендерної документації Учасник мав надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів. А також, Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів та наданих підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів. А також, не було надано Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів та наданих підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів. А також, Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів та наданих підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 4. Згідно додатку 1, пункту 7.2 тендерної документації Учасник мав надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано довідку з інформацією, що вимагалась. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 5. Згідно додатку 1, пункту 7.5 тендерної документації Учасник мав надати інформацію в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано інформацію в довільній формі щодо статусу учасникс як платника податку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.