| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 569 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 690 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" |
| ЄДРПОУ: | 23697280 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrgasbank.com |
| Контактна особа: | Михайло БЕРКУН |
| Телефон: | +380445941170 |
| E-mail: | mberkun@ukrgasbank.com |
| Місцезнаходження: | 03087, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Єреванська, 1 |
4 |
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої пропозиції в електронних торгах на закупівлю Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації (код згідно з ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-016516-a) повідомляємо, що Замовником виявлені наступні невідповідності: - У наданій, відповідно вимог до п. 1.1. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, ціновій пропозиції, зокрема в Таблиці 3, некоректно зазначено суму ПДВ та Загальну вартість послуг, з ПДВ. - У наданій, відповідно до вимог п. 1.2. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, довідці про підтвердження наявності досвіду виконання (в повному обсязі) не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, не зазначено ЄДРПОУ/РНОКПП контрагентів (замовників): ТОВ «ІНТЕРОКО», ТОВ «ФОРА», Групи компаній «АПТЕКА ДОБРОГО ДНЯ», Групи компаній «МЕД СЕРВІС» та дати закінчення виконання зобов’язань за договорами, в повному обсязі. У всіх зазначених аналогічних договорах відсутня інформація щодо телефонів контактних осіб контрагента (замовника), номеру та дати договору. - Не завантажено документів на підтвердження наявності досвіду виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі (скановані копії оригіналів договорів з усіма додатками, рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) або документів, що підтверджують повне виконання зазначених договорів у повному обсязі, (акти виконаних робіт / акти наданих послуг / тощо)), що вимагалось п. 1.3. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - Наданий Гарантійний лист не містить інформації про наявність у Учасника зварювального апарату та плотеру ріжучого, також не завантажено копії документів, що підтверджують право власності або користування Учасника зазначеним обладнанням та право власності на виробниче приміщення 800 м2, що вимагалось п. 1.4. розділу 1 додатку 6 тендерної документації - Не надано документи, що підтверджують наявність у Учасника необхідної кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору та не надано документи, підтверджуючі рівень освіти працівників, що вимагалось п. 1.5. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - В супереч вимог п. 1.6. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, не надано Гарантійний лист, який підтверджує, що не менше 2 (двох) працівників, які будуть залучені до виконання робіт на об’єктах АБ «УКРГАЗБАНК», в обов’язковому порядку матимуть при собі: • посвідчення щодо проходження навчання та/ або перевірки знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 № 4; • посвідчення для відповідального за роботи на висоті виконання робіт з підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці видані Державною службою України з питань праці. Копії відповідних посвідчень також не завантажені; - Не надано Лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника, що вимагалось п. 1.7. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - Не надано інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що вимагалось п. 1.9. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - У наданому, відповідно вимог до п. 1.11. розділу 1 додатку 6 тендерної документації Опитувальнику (Додаток 4 до Документації), не повністю зазначено найменування предмету закупівлі. - У наданій, відповідно вимог до п. 1.12. розділу 1 додатку 6 тендерної документації Анкеті - опитувальнику (Додаток 5 до Документації), п. 1 містить не повну інформацію (не зазначено назву контрагента). Враховуючи викладене, вимагаємо усунути зазначені невідповідності.
Шановний Учасник! За результатами розгляду Вашої пропозиції в електронних торгах на закупівлю Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації (код згідно з ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-016516-a) повідомляємо, що Замовником виявлені наступні невідповідності: - у наданій, відповідно до вимог п. 1.1. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, ціновій пропозиції, зокрема в Таблиці 1, Таблиці 2, Таблиці 3, некоректно зазначено суму ПДВ. Також, загальна вартість виготовлення рекламних конструкцій з назвою Замовника (Таблиця 1) не співпадає з пооб’єктною вартістю. - у наданій, відповідно до вимог п. 1.2. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, довідці про підтвердження наявності досвіду виконання (в повному обсязі) не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, відсутня інформація про адреси контрагентів, не повністю зазначено ПІБ контактних осіб контрагента та некоректно зазначено номер договору з контрагентом ТОВ «ЕПІЦЕНТР К». - у наданих, на виконання вимог п. 1.3. розділу 1 додатку 6 тендерної документації документах: • Сканованій копії Договору №2024/09/06-Р від 06.09.2024, відсутній Додаток №1. Також Специфікації до договору надані не в повному обсязі. Не надано Акт надання послуг до Специфікації №27. Відсутнє підтвердження виконання договору в повному обсязі. • Сканованій копії Договору №05/09 від 05.09.2023 від 06.09.2024, відповідно умов п.2 Специфікацій №№1,2,3 строк поставки Товару – грудень 2023 року, видаткові накладні на Товари датовані 2024 роком. Відсутнє підтвердження зміни строків поставки Товару. Відсутнє підтвердження виконання договору в повному обсязі. - не надано підтвердження наявності досвіду у Учасника в оформленні дозвільної документації на розміщення рекламних конструкцій, що вимагалось п. 1.3. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не завантажено копії документів, що підтверджують право власності або користування обладнанням зазначеним у довідці та не підтверджено право користування приміщенням офісу компанії (відсутній витяг про право власності), що вимагалось п. 1.4. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не надано документи, що підтверджують наявність у Учасника необхідної кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору та не надано документи, підтверджуючі рівень освіти працівників, що вимагалось п. 1.5. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не надано копії посвідчень про проходження навчання та/або перевірки знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 № 4, які в обов’язковому порядку повинні мати не менше 2 (двох) працівників, відповідно до вимог п. 1.6. розділу 1 додатку 6 тендерної. - не надано Лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника, що вимагалось п. 1.7. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не надано інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що вимагалось п. 1.9. розділу 1 додатку 6 тендерної документації.. Враховуючи викладене, вимагаємо усунути зазначену невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.