Закупівлю оголошено - 05-02-2025, 17:20. Дата останніх змін - 12-03-2025, 00:00

Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації

Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації... Державна закупівля - UA-2025-02-05-016516-a Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації від замовника ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" від 2/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-05-016516-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-02-2025, 17:20
по 11-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 00:00
по 17-02-2025, 23:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-02-2025, 11:28
по 18-02-2025, 11:51

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
2569000
2 569 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:25 690 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
ЄДРПОУ:23697280 Досьє YouControl
Сайт:http://ukrgasbank.com
Контактна особа:Михайло БЕРКУН
Телефон:+380445941170
E-mail:mberkun@ukrgasbank.com
Місцезнаходження:
03087, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Єреванська, 1
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Виготовлення рекламних констру ...
2 569 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-02-2025, 11:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виготовлення рекламних конструкцій з назвою Замовника

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
31520000-7
Світильники та освітлювальна арматура


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підготовка технічної документації для розміщення Рекламних конструкцій та оформлення дозвільної документації на розміщення Рекламних конструкцій

10
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
31520000-7
Світильники та освітлювальна арматура


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відкриття та закриття контрольної картки порушення благоустрою у зв’язку з демонтажем/монтажем Рекламних конструкцій

10
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
31520000-7
Світильники та освітлювальна арматура


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙБІСІ СОЛЮШЕН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-02-2025 по 05-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вулиця Заболотного, будинок 136-А, квартира 99, 03143, Дмитрий Маркевич
Остаточна пропозиція:
2 100 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 237 520 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-02-25, 17:49:33
24

Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої пропозиції в електронних торгах на закупівлю Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації (код згідно з ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-016516-a) повідомляємо, що Замовником виявлені наступні невідповідності: - У наданій, відповідно вимог до п. 1.1. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, ціновій пропозиції, зокрема в Таблиці 3, некоректно зазначено суму ПДВ та Загальну вартість послуг, з ПДВ. - У наданій, відповідно до вимог п. 1.2. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, довідці про підтвердження наявності досвіду виконання (в повному обсязі) не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, не зазначено ЄДРПОУ/РНОКПП контрагентів (замовників): ТОВ «ІНТЕРОКО», ТОВ «ФОРА», Групи компаній «АПТЕКА ДОБРОГО ДНЯ», Групи компаній «МЕД СЕРВІС» та дати закінчення виконання зобов’язань за договорами, в повному обсязі. У всіх зазначених аналогічних договорах відсутня інформація щодо телефонів контактних осіб контрагента (замовника), номеру та дати договору. - Не завантажено документів на підтвердження наявності досвіду виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі (скановані копії оригіналів договорів з усіма додатками, рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) або документів, що підтверджують повне виконання зазначених договорів у повному обсязі, (акти виконаних робіт / акти наданих послуг / тощо)), що вимагалось п. 1.3. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - Наданий Гарантійний лист не містить інформації про наявність у Учасника зварювального апарату та плотеру ріжучого, також не завантажено копії документів, що підтверджують право власності або користування Учасника зазначеним обладнанням та право власності на виробниче приміщення 800 м2, що вимагалось п. 1.4. розділу 1 додатку 6 тендерної документації - Не надано документи, що підтверджують наявність у Учасника необхідної кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору та не надано документи, підтверджуючі рівень освіти працівників, що вимагалось п. 1.5. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - В супереч вимог п. 1.6. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, не надано Гарантійний лист, який підтверджує, що не менше 2 (двох) працівників, які будуть залучені до виконання робіт на об’єктах АБ «УКРГАЗБАНК», в обов’язковому порядку матимуть при собі: • посвідчення щодо проходження навчання та/ або перевірки знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 № 4; • посвідчення для відповідального за роботи на висоті виконання робіт з підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці видані Державною службою України з питань праці. Копії відповідних посвідчень також не завантажені; - Не надано Лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника, що вимагалось п. 1.7. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - Не надано інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що вимагалось п. 1.9. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - У наданому, відповідно вимог до п. 1.11. розділу 1 додатку 6 тендерної документації Опитувальнику (Додаток 4 до Документації), не повністю зазначено найменування предмету закупівлі. - У наданій, відповідно вимог до п. 1.12. розділу 1 додатку 6 тендерної документації Анкеті - опитувальнику (Додаток 5 до Документації), п. 1 містить не повну інформацію (не зазначено назву контрагента). Враховуючи викладене, вимагаємо усунути зазначені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-02-25, 17:49:33
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ "ПРОМО ЮГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-02-2025 по 26-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, Україна, 65078, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ КРУТ, будинок 13, 65078, Рубанський Олександр
Остаточна пропозиція:
2 080 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 206 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-02-25, 18:37:37
24

Шановний Учасник! За результатами розгляду Вашої пропозиції в електронних торгах на закупівлю Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації (код згідно з ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-016516-a) повідомляємо, що Замовником виявлені наступні невідповідності: - у наданій, відповідно до вимог п. 1.1. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, ціновій пропозиції, зокрема в Таблиці 1, Таблиці 2, Таблиці 3, некоректно зазначено суму ПДВ. Також, загальна вартість виготовлення рекламних конструкцій з назвою Замовника (Таблиця 1) не співпадає з пооб’єктною вартістю. - у наданій, відповідно до вимог п. 1.2. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, довідці про підтвердження наявності досвіду виконання (в повному обсязі) не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, відсутня інформація про адреси контрагентів, не повністю зазначено ПІБ контактних осіб контрагента та некоректно зазначено номер договору з контрагентом ТОВ «ЕПІЦЕНТР К». - у наданих, на виконання вимог п. 1.3. розділу 1 додатку 6 тендерної документації документах: • Сканованій копії Договору №2024/09/06-Р від 06.09.2024, відсутній Додаток №1. Також Специфікації до договору надані не в повному обсязі. Не надано Акт надання послуг до Специфікації №27. Відсутнє підтвердження виконання договору в повному обсязі. • Сканованій копії Договору №05/09 від 05.09.2023 від 06.09.2024, відповідно умов п.2 Специфікацій №№1,2,3 строк поставки Товару – грудень 2023 року, видаткові накладні на Товари датовані 2024 роком. Відсутнє підтвердження зміни строків поставки Товару. Відсутнє підтвердження виконання договору в повному обсязі. - не надано підтвердження наявності досвіду у Учасника в оформленні дозвільної документації на розміщення рекламних конструкцій, що вимагалось п. 1.3. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не завантажено копії документів, що підтверджують право власності або користування обладнанням зазначеним у довідці та не підтверджено право користування приміщенням офісу компанії (відсутній витяг про право власності), що вимагалось п. 1.4. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не надано документи, що підтверджують наявність у Учасника необхідної кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору та не надано документи, підтверджуючі рівень освіти працівників, що вимагалось п. 1.5. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не надано копії посвідчень про проходження навчання та/або перевірки знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 № 4, які в обов’язковому порядку повинні мати не менше 2 (двох) працівників, відповідно до вимог п. 1.6. розділу 1 додатку 6 тендерної. - не надано Лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника, що вимагалось п. 1.7. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не надано інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що вимагалось п. 1.9. розділу 1 додатку 6 тендерної документації.. Враховуючи викладене, вимагаємо усунути зазначену невідповідність.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-25, 18:37:37

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ "ПРОМО ЮГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 080 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 206 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 21:15:32
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙБІСІ СОЛЮШЕН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 100 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 237 520 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
не підписано або було внесено зміни
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 11:36:37
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 17:25:00
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 17:20:28
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ