Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 202 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 010 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) |
| ЄДРПОУ: | 43315602 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Данчук |
| Телефон: | +380442798148 |
| E-mail: | lawyer.law@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д |
11 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-02-2025, 15:30 по 25-02-2025, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 1.3.1. Додатку №1 до тендерної документації, надано: -Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за передметом договору від 15.12.2024 № 15/12; - Копію договору від 15.12.2024 № 15/12 (Додаток № 1 до Договору 12/15 Специфікація); - Копію видаткової накладної від 17.12.2024 № 1 без зазначення номера договору. Виходячи з вищевикладеного та у зв’язку з тим, що номер договору та номер додатка до договору не співпадають та що у видатковій накладній не вказано номер договору, Замовник не має можливості впевнитись в тому, що дані документи пов’язані між собою і свідчать про повноту виконання наведених договорів. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1.3.1. Додатку №1 до тендерної документації: «1.3.1. Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації) за останні 3 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору та копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их)). » ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації) за останні 3 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору та копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их)). 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.10. Додатку №1 до тендерної документації, надано: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань який сформований через ОПЕНДАТАБОТ (дана система не являється офіційним джерелом). Виходячи з вищевикладеного та відповідно Рішення Колегії від 25.10.2022 № 6437-р/пк-пз, закупівля № UA-2022-08-29-001089-a, наданий витяг не відповідає вимогам які встановлені в тендерній документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.10. Додатку №1 до тендерної документації: «Повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.20. Додатку №1 до тендерної документації, надано: Декларацію про відповідність від 31.05.2024, без належного оформлення: відсутній підпис та печатка організації. Що не відповідає вимогам які встановлені в тендерній документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.20. Додатку №1 до тендерної документації: «Копію документів, що підтверджують якість та безпечність запропонованого товару (сертифікат якості та/або сертифікат відповідності, та/або паспорт якості та/або декларація про відповідність)» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Копію документів, що підтверджують якість та безпечність запропонованого товару (сертифікат якості та/або сертифікат відповідності, та/або паспорт якості та/або декларація про відповідність)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.