| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 225 987,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 259,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Василик |
| Телефон: | +380967824978 |
| E-mail: | i.vasylyk@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42 |
12 |
Замовник надсилає учаснику ТОВ «БМС-Лайн Сервіс» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) із порушенням заповнення, а саме не заповнено в повному обсязі рядок 2.9. та рядок із підписом, де відсутній сам підпис. 1.2.) у складі пропозиції учасника надано Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6) із порушенням заповнення, а саме не заповнено п. 10.3. та 10.4. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації (Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8)). 2.2.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації (Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6)). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 3.2.) Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.