Закупівлю оголошено - 28-01-2025, 14:18. Дата останніх змін - 18-02-2025, 00:00

Ліхтарик польовий індивідуальний

Ліхтарик польовий індивідуальний... Державна закупівля - UA-2025-01-28-011465-a Ліхтарик польовий індивідуальний від замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) від 1/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-28-011465-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 14:18
по 01-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-02-2025, 00:00
по 06-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-02-2025, 15:14
по 06-02-2025, 15:37

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
32328000
32 328 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:161 640 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:969 840 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
ЄДРПОУ:45134733 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Володимирівна
Телефон:+380630662699
E-mail:hdbuying@sb3075.com.ua
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Ліхтарик польовий індивідуальн ...
32 328 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-02-2025, 15:14
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ліхтарик польовий індивідуальний

20 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-05-2025
31520000-7
Світильники та освітлювальна арматура


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-02-2025 по 20-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Мінько Наталія Миколаївна
Остаточна пропозиція:
32 328 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
32 328 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 06-02-2025 по 14-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , СВІТЛАНА БОЙКО
Остаточна пропозиція:
31 996 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
31 996 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-02-25, 14:54:51
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п. 2 Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав в складі пропозиції Договір № 02.09/02.24 від 02.09.2024. Зміст аналогічного договору не містить обсягу (переліку) законтрактованого товару, що унеможливлює кваліфікацію даної угоди як таку, що повністю виконана. Для усунення недоліку Учасник має надати додатки та/або додаткові угоди, які містять перелік/обсяг товару, що контрактувався за цим договором та інші фактичні дані, які дозволять кваліфікувати дану угоду як таку, що повністю виконана. У випадку надання іншої угоди для підтвердження виконання аналогічного договору, Учасник має надати з ним всі підтверджуючі документи, що передбачені п.2 Додатку № 4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги». 2. Відповідно до вимог п. 2. Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав лист-відгук від ТОВ «ОПТЛЕНД КОМПАНІ», в якому контрагент підтверджує поставку певного виду товару, але не виконання договору в повному обсязі, що передбачено наведеною вимогою Оголошення. Для усунення недоліку Учасник має надати лист-відгук від контрагента, якій підтверджує належне виконання Договору. 3. Відповідно до п. 1.3. додатка № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» Учасник не надав в складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки з інформацією про найменування автотранспорту який буде використовуватися під час перевезення товару, його кількість, модель, власне/орендоване/в користуванні тощо (на підтвердження зазначеної інформації надати оборотно-сальдову відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про наявність зазначеного обладнання на балансі Учасника або технічні паспорти на транспортні засоби, або копію договору (ів) оренди* або діючого Договору* на надання транспортних послуг (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу обладнання у користування Учаснику або іншого документу). Учасник не надав в складі пропозиції відповідних документів. Для усунення недоліку Учасник має надати документи, що передбачені п. 1.3. Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги». 4. Відповідно до п. 1.2. додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» Учасник має мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження учасник надає сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія****, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника. Учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції документи, що підтверджують факт працевлаштування зазначених у довідці працівників (копію наказу про прийом на роботу або на переведення на іншу посаду або копію трудового договору або копію повідомлення про прийом на роботу або копію всіх заповнених сторінок трудової книжки). У випадку сумісництва або суміщення посад працівниками, даний факт має бути підтверджений відповідним наказом. Учасник не давав в складі пропозиції інформацію щодо наявності в штаті його товариства водія. Для усунення недоліку Учасник має надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, та документ, що підтверджує наявність водія, у способи, що передбачені пунктом 1.2. Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги». 5. Відповідно до п.1.4 Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» Учасник не надав в складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2024 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканований оригінал в кольоровому вигляді податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за третій квартал 2024 року або за останній звітній період за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) та сканований оригінал документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмету закупівлі. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають у складі пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (за останній звітній період). Фінансова спроможність таких учасників повинна складати не менше 50% очікуваної вартості предмету закупівлі. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасник не надав зазначені документи в своїй пропозиції. Для усунення невідповідності Учасник має надати Замовнику документи, що вимагаються пунктом 1.4. Додатка № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги». 6. Відповідно до п. 1.2. додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» Учасник надав довідку «Працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій вказано досвід роботи працівників з 2 по 31 позицію в 1 місяць. Водночас, виходячи з копій наказів про прийом на роботу, на момент подання пропозиції Учасником, трудовий стаж відповідних співробітників на підприємстві є меншим за 1 місяць. Для усунення невідповідності Учасник має надати уточнену оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. 7. Відповідно пункту 1 та 2 Додатку № 2 до оголошення «Технічні вимоги» Учасник надав Посвідчення офіційного представника (лист про співпрацю) № 21-1 від 01 квітня 2024 року, переклад якого не завірено нотаріально та без підтвердження чинності на момент публікації оголошення. Для усунення невідповідності Учасник має надати сканований оригінал в кольоровому вигляді документу, який підтверджує взаємодію між виробником та учасником, завірений належним чином (нотаріально завірений переклад) та підтвердження чинності даної інформації у 2025 році. 8. Відповідно пункту 4 Додатку № 2 до оголошення «Технічні вимоги» Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 на товарну групу предмета закупівлі, виданий Органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованим НААУ у відповідній сфері, на ім’я учасника та на виробника товару. Натомість надав лист-роз’яснення щодо ненадання Сертифікату виробником. Для усунення невідповідності Учасник має надати завірений належним чином (нотаріально завірений переклад) сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 на товарну групу предмета закупівлі на виробника товару або його іноземний (міжнародний) еквівалент, оформлений належним чином.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-02-25, 14:54:51

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
31 996 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
31 996 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-02-2025, 23:22:03
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
32 328 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
32 328 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-02-2025, 21:51:46
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 14:18:10
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 14:19:18
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 14:18:10
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Ліхтарик польовий індивідуальний
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-01-2025, 14:18:09
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Ліхтарик польовий індивідуальний
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-01-2025, 14:18:09
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Оригінал платіжної інструкції
              Форма забезпечення
              Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-01-2025, 14:18:09
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-01-2025, 14:18:09
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відсутнє
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-01-2025, 14:18:09
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ