Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 39 225 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 392,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Гордієнко Віталій Юрійович |
| Телефон: | 380444612499 |
| E-mail: | hordiienko-vy@utg.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
1 |
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від начальника департаменту матеріально-технічного забезпечення надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 42297724) за предметом закупівлі «Прилади звукової та візуальної сигналізації (Прилади для тестування системи пожежної сигналізації)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-01-27-017125-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 42297724) за предметом закупівлі «Прилади звукової та візуальної сигналізації (Прилади для тестування системи пожежної сигналізації)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-01-27-017125-a) до 20 робочих днів у відповідності до пункту 36 та пункту 41 Особливостей, а також частини 10 статті 29 Закону.
1. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Договору поставки № 20230019 від 25.01.2023 (файл «doc05793520230130090711»), укладеного з Приватним акціонерним товариством «Нікопольський ремонтний завод» (надалі - Договір), предметом якого є продукція матеріально-технічного призначення. Даний договір не має юридичної сили, оскільки не містить підпису уповноваженої особи представника сторони постачальника Польщикова А.О. та відсутнє скріплення печаткою постачальника ТОВ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ". Відповідно до пункту 1.1 Договору: «Найменування, асортимент, кількість, ціна, умови та строки поставки Товару, зазначаються у Специфікаціях, які оформлюються у вигляді Додатків і складають невід’ємну частину цього Договору». Відповідно до пункту 14.3 Договору: «Всі додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.». У складі тендерної пропозиції надано тільки одну специфікацію № 4/20230019Д від 28.11.2023, підписану сторонами та скріплену їх печатками (файл «Сканований документ 42»). Інші відповідні додатки (специфікації) у складі тендерної пропозиції відсутні, а отже, договір надано не у повному обсязі, що не відповідає умові приміток з позначкою «**» до підпункту 2.1.1, зокрема такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), а отже, договір надано не у повному обсязі, що не відповідає умові приміток до підпункту 2.1.1, зокрема ** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). На виконання вимог підпункту 2.1.2 пункту 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Видаткової накладної від 04.12.2023р. № 86 (файл «видаткова НРЗ»), яка не містять посилання на номер та дату укладання договору, сканована копія якого надана на виконання на виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2.1, відповідно зазначена видаткова накладна не підтверджує виконання Договору, сканкопія якого надана на виконання вимог підпункту 2.1.1.. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-тів, в т.ч.: 2.1.Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1.Сканкопія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2.Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2 є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * *Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку: - товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або - товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** **Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у пункті 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.