Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 490 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго |
| ЄДРПОУ: | 03346058 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://tke.if.ua |
| Контактна особа: | Капущак Леся Ігорівна |
| Телефон: | +380342720785 |
| E-mail: | 070887kli@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76009, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а |
10 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на зазначене, керуючись абзацом 9 п.37, п.43 Особливосте розміщую повідомлення з наступною вимогою до учасника процедури закупівлі ПП «БК ГАРАНТ»: За результатами вивчення документів учасника ПП "БК ГАРАНТ", зокрема порівняльної таблиці було з'ясовано зазначення у вказаному документі мови панелі управління: Турецька, Англійська тощо, в інформації про Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3, чітко визначена наступна вимога до мови панелі управління - українська. Таким чином наявна невідповідність інформації (документах) що подана Учасником закупівлі. З огляду на зазначене керуючись п.43 Особливостей розміщую наступне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації : Прошу надати інформацію про те чи містить панель управління українську мову. Керуючись п.43 Особливостей розміщуємо повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі ПП "БК ГАРАНТ" про усунення зазначеного вище факту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.