Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 897 762 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 58 977,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
| Контактна особа: | Дорофєєв Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380632530399 |
| E-mail: | 92181@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
1 |
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ПАНЧЕНКО ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-01-16-013372-a - Запасні частини для капітального ремонту рухомого складу (код за ДК 021:2015 – 31710000-6 - Електронне обладнання) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до підпункту 5 пункту 4 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати «Заповнена форма «Відомості про учасника» згідно додатку 6 до тендерної документації». Надана Учасником у складі тендерної пропозиції «Відомості про учасника» не в повній мірі відповідає додатку 6 до ТД. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ФОП "ПАНЧЕНКО ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Відомості про учасника відповідно до Додатку 6 до ТД. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ФОП "ПАНЧЕНКО ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ" UA-2025-01-16-013372-a - Електронні компоненти для ремонту рухомого складу (Код ДК 021:2015 - 31710000-6 - Електронне обладнання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.