Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2025, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 202 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 010 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Процик Ірина |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | irynatmp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 10.01.2025 № 6/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: … 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; … Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: … 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. … Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додаток 1 до тендерної документації встановлено вимоги, зокрема: … У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії документів, що підтверджують отримання товару (накладні тощо)); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. …. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі» без дати реєстрації та вихідного номера та копія вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору №12 від 12.11.2024 та копія видаткової накладної №12 від 14.11.2024, із відповідною інформацією. Однак Учасником у довідці не зазначено стан виконання вище вказаного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Також Учасником не надано Лист-відгук ( лист -підтвердження) від контрагента з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, зазначений у довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану чи нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з повною та коректною інформацією та Лист-відгук ( лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації Замовника. … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: 5.1. проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації); … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано проект договору про закупівлю. Однак Учасником не підписано та/або не погодженого даний проект договору, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно Додатку 2 до Додатку 3 до тендерної документації, що вимагається Замовником у тендерній документації. … 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) усі документи, що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі документи, що складені учасником, з дотриманням вимог замовника, що вказані в тендерній документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.