Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 830 762,11 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 44 153,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 88 307,62 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108955 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Губіна |
| Телефон: | +30577275359 |
| E-mail: | n.gubina@hk.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне. 1) Відповідно до вимог п. 16 Додатку № 2 до тендерної документації, з метою підтвердження поставки оригінального товару Учасник надає лист (листи) від виробника або офіційного імпортера, який буде адресований Замовнику даних торгів із зазначенням офіційного статусу Учасника (офіційний представник / дилер / дистриб’ютор / партнер) та номеру даної закупівлі. Даний лист (листи) обов’язково повинні бути надані на позиції №№ 1-168 Таблиці 1 цього додатку до тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції надано тринадцять листів від різних суб’єктів господарювання. При цьому, зазначені листи не містять відомостей щодо яких саме позицій Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації вони подані. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 10.01.2025 № 2, подана Учасником на виконання вимог п. 6 Додатку № 3 до тендерної документації, також не містить відомостей щодо виробників товарів зазначених в позиціях №№ 1-168 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації, в зв’язку із чим у Замовника відсутня можливість визначити відповідність наданих Учасником документів вимогам п. 16 Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, лист ПП «АРТРОН» від «10» січня 2025 р. № 189/1001-АЛ поданий учасником в складі тендерної пропозиції не містить інформації щодо його адресації Замовнику. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виправлення вищевказаних невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, відповідно застосування зазначеного механізму виправлення невідповідностей за 24 години є правомірним та таким, що передбачене Законом та Особливостями. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник ТОВ «МЕГО ТРЕЙД-21» має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові інформацію та/або документи: 1) Лист (листи) від виробника або офіційного імпортера на позиції №№ 1-168 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації (оформлені у відповідності до вимог п. 16 Додатку № 2 до тендерної документації) із зазначенням конкретних найменувань товарів АБО уточнена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із зазначенням відомостей щодо виробника або офіційного імпортера товарів, які є предметом закупівлі. 2) Лист від ПП «АРТРОН» оформлений у відповідності до вимог п. 16 Додатку № 2 до тендерної документації інформації (із зазначенням інформації щодо його адресації Замовнику).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.