Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 43 890 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 219,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Деревянко Ю.І. |
| Телефон: | 380322377779 |
| E-mail: | tenderlet@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Сахарова,2 |
2 |
Згідно постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах п.43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Перелік невідповідностей: 1. Відповідно до розділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис (УЕП )або кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. У свою чергу Учасником були надані електронні документи на виконання вимог викладених у Додатку 1 тендерної документації без накладання УЕПу або КЕПу. Зважаючи на це, для усунення вищезгаданих невідповідностей Учасник повинен повторно завантажити документи із накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП )або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ або ж надати ці всі документи із накладеними печаткою та підписом уповноваженої особи. 2. Учасник не завантажив п. 2.3. «Документ, який підтверджує повноваження керівника Учасника та посадової (службової) особи Учасника (якщо таке повноваження надано не керівнику Учасника) підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю: (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та підписання договору).»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.