Період оскарження умов закупівлі - по 29-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ" |
| ЄДРПОУ: | 33932580 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Ратушняк |
| Телефон: | +380951278555 |
| E-mail: | rnatali@i.ua |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, вул. Староміська, 5А |
5 |
На виконання норм пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції по предмету закупівлі «Світильники світлодіодні SMD зовнішнього освітлення потужністю 30Вт відповідний код 31527210-1 Ліхтарі; Світильники світлодіодні SMD зовнішнього освітлення потужністю 50Вт відповідний код 31527210-1 Ліхтарі. Код 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.». Учасником, ФОП Косован Олександра Юріївна", завантажено до електронної системи закупівель пакет документів. Проаналізувавши вищевказану документацію встановлено наступні факти невідповідності: 1. Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Проте, в електронному документі наданих Учасником в такому як Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного), або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку, у відповідності до порядку оподаткування учасника відсутні УЕП або КЕП. 2. Згідно Технічного завдання Світильник повинен відповідати вимогам – ДСТУ EN 60598-1:2017, ДСТУ EN 60598-2-5:2018, ДСТУ EN 60598-2-1:2019, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 55015:2017, ДСТУ EN 61547:2016, ДСТУ EN IEC 63000:2020 . Учасник не підтвердив відповідність вказаним вимогам (відсутні в Декларації відповідності продукції). Необхідно підтвердити відповідність вказаним вимогам. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації) учасник надав від іншої закупівлі. Надати письмову згоду на обробку наявних персональних даних відповідно до даної закупівлі. 4. Наявний Сертифікату системи якості ІSО 9001. наданий іноземною мовою. Надати переклад українською мовою Сертифікат системи якості ІSО 9001 5. Згідно переліку документів, які повинен подати учасник закупівлі зазначеному в Додатку 2 є інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 8 (Технічне завдання). Підписаний Додаток 8 буде вважатись згодою учасника з умовами технічного завдання та підтвердженням необхідних характеристик. Необхідно надати підписаний додаток в повному обсязі. 6. Згідно переліку документів, які повинен подати учасник закупівлі зазначеному в Додатку 2 є паспорт якості на товар. Підтвердити паспортом якості дані на товар.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.