Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 418 538 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 092,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
| ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
| Телефон: | 380487744243 |
| E-mail: | i.polischuk@sar.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. В складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника №4 від 12.12.2024, в пункті 5 відсутня інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити. Згідно пункту 7 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Довідки «Загальні відомості про учасника» (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована), яка містить відомості про учасника. Учасник повинен надати виправленні відомості про учасника. 2. Відсутня інформація, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 12 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 12 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, у разі наявності обставин зазначених в пп. 2 п. 45 Особливостей, учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У разі відсутності обставин зазначених в пп. 2 п. 45 Особливостей, учасник надає відповідну довідку. Учасник повинен надати інформацію, відповідно до п. 12 Додатку 2 Тендерної документації. 3. В складі тендерної пропозиції надано Лист про надання дилерських повноважень ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» від ТОВ «САНРАЙЗ БУДЕНЕРГО» від 01.12.2024. Але відсутній документ який підтверджує, що ТОВ «САНРАЙЗ БУДЕНЕРГО» є імпортером та постачальником акумуляторних батарей Challenger в Україні, напряму від заводу-виробника. У п. 14 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, для підтвердження якості та легальності товару учасники які не є виробником надають в складі тендерної пропозиції авторизаційний лист виробника або документ офіційного уповноваженого дистриб’ютора на території України, яким підтверджуються право або можливість учасника здійснювати продаж запропонованих товарів. Учасник повинен надати документ який підтверджує, що ТОВ «САНРАЙЗ БУДЕНЕРГО» є імпортером та постачальником акумуляторних батарей Challenger в Україні, напряму від заводу-виробника. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправленних відомостей про учасника, інформації, відповідно до п. 12 Додатку 2 Тендерної документації, документу який підтверджує, що ТОВ «САНРАЙЗ БУДЕНЕРГО» є імпортером та постачальником акумуляторних батарей Challenger в Україні, напряму від заводу-виробника. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.