Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2024, 00:00
Закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту (програми) «Цифрова трансформація навчального процесу у закладах вищої освіти України та Молдови для сталої взаємодії з підприємствами» (Digitrans) (Реєстраційна картка проекту (програми) № 5538, державна реєстрація від 25.05.2024; (Грантова Угода – № 101127683 — DIGITRANS), що фінансується Європейським Союзом згідно Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 03.09.2008 (Ратифікація від 03.09.2008; Підстава Закон України від 03.09.2008 № 360-VI), Програма Еразмус+, напрям КА 2: Розвиток потенціалу вищої освіти. Розрахунки будуть здійснюватися за кошти гранту Європейського Союзу в рамках проекту «Цифрова трансформація навчального процесу у закладах вищої освіти України та Молдови для сталої взаємодії з підприємствами» (Digitrans) (Грантова Угода – № 101127683 — DIGITRANS). Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру».Право Замовника на пільгу – відповідно до Постанови КМУ від 15.02.2002р. №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» та Податкового кодексу України (п. 197.11 ст. 197). ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ подається БЕЗ урахування податку на додану вартість (ПДВ)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 344 363 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 721,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет "Чернігівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 05460798 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://stu.cn.ua/ |
| Контактна особа: | Сиса Дмитро Миколайович |
| Телефон: | +380681031433 |
| E-mail: | dmitriy.sysa@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14035, Україна, Чернігівська область,Чернігів, вул. Шекченка, 95 |
0 |
Шановний Учаснику, за результатами попереднього розгляду наданої Вами тендерної пропозиції, було встановлено ряд невідповідностей вимогам тендерної документації. ФОП Риженков Микола Дмитрович (код ЄДРПОУ/ІПН 1921001356) по закупівлі ID: UA-2024-12-04-016223-a надано не всі (не у повному обсязі) необхідні документи/інформацію, що заявлені для подачі в даній закупівлі, зокрема у складі пропозиції відсутні: 1). Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно ст. 16 Закону), які вимагаються згідно п. 2 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документаціїї, а саме: Документально підтверджена наявність досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження такого досвіду Учасником мали бути надані: а) договір, укладений та виконаний протягом 2022-2024рр., аналогічний відносно предмету закупівлі, з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною. Під аналогічним мається на увазі договір на постачання електронного обладнання та\або електронних компонентів, інше); б) документ(-ти), який(-і) засвідчує(-ють) факт виконання наданого Договору належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за ним: або видаткова(-і) накладна(-і), або позитивний лист-відгук від контрагента по договору, або звіт про виконання договору, який надається для підтвердження досвіду (для договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови № 1178). З метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Риженков Микола Дмитрович (код ЄДРПОУ/ІПН 1921001356) по закупівлі ID: UA-2024-12-04-016223-a, подання яких вимагалося тендерною документацією, відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Вам необхідно надати (повторно завантажити в електронну систему закупівель): 1). Сканкопії Документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. (згідно п. 2 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.