Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 310 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області |
| ЄДРПОУ: | 21366538 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Полудень Ольга Володимирівна |
| Телефон: | +380472382008 |
| E-mail: | gu_pfu_prozorro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область,Черкаси, вул. Смілянська, 23 |
2 |
Під час розгяду тендерної пропозиції було встановлено, що Учасник не надав документи відповідно до абз. 13 та 14 додатку 6 до Тендерної документації, а саме: - лист в довільній формі, що весь товар має узгоджуватись з усіма електричними вимогами, що встановлені в Україні; - заповнену таблицю про відповідність технічним вимогам, при цьому учасник зазначає конкретну назву (артикули) та характеристики запропонованого товару. Необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності та надати на вимогу Замовника документи, відповідно до вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.