Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 243 400 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 434 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 22 434 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 24584661 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.energoatom.com.ua |
| Контактна особа: | Криниця Максим Євгенович |
| Телефон: | 380442069767 |
| E-mail: | tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
1 |
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, керуючись п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) відповідно до п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД): 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. не надано докази оплати страхової гарантії в повному обсязі; 1.2. не надано документ від виробника щодо повноважень учасника на постачання запропонованого товару; 1.3. не надано гарантійний лист, який підтверджує, що у випадку укладення договору про закупівлю, учасник надасть замовнику сертифікат про походження товару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та 2.1. п.п. 4.1 п. 4 додатку 1.1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 2.2. п.п. 3.3 п. 3 додатку 1.1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД; 2.3. п.п. 3.6 п. 3 додатку 1.1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. докази оплати страхової гарантії (платіжна інструкція, або прибутковий касовий ордер, або чек, або інші розрахункові документи) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії; 3.2. документ від виробника щодо повноважень учасника на постачання запропонованого товару; 3.3. гарантійний лист, який підтверджує, що у випадку укладення договору про закупівлю, учасник надасть замовнику сертифікат про походження товару з Республіки Молдова. Пропонуємо відповідно п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 п. 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.