Період оскарження умов закупівлі - по 30-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 133 664 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 668,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 336,64 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Житлово-комунальний сервіс "Вузівський" |
| ЄДРПОУ: | 35303304 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кульча Альона |
| Телефон: | 380950398573 |
| E-mail: | A0705@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 65088, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця Шишкіна, будинок 60А |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Наразі, Замовником порушено питання щодо технічного завдання до оголошеної закупівлі та формування очікуваної вартості, кількості, якості товару (предмету закупівлі) виходячи з наступного: Урядом затверджено Правила надання послуги з управління багатоквартирним будинком та Типовий договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком, що дозволяє врегулювати процес надання послуг з управління багатоквартирним будинком відповідно до вимог Законів України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку” та “Про житлово-комунальні послуги”. Відповідно до діючого законодавства, комунальне підприємство здійснює управління житловим фондом на підставі договорів з управління відповідним будинком із співвласниками. Договори укладено у відповідності із Постановою КМ України від 05.09.2018 року № 712 «Про затвердження Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком та Типового договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком». Послуга з управління за умовами відповідних договорів включає утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема і якісне електротехнічне обслуговування. Ціна послуги з управління відповідно до кошторису витрат на утримання будинку погоджується співвласниками шляхом прийняття відповідного рішення у порядку, встановленому законом, з подальшим внесенням змін до договору. З огляду на вищевикладене, зокрема у зв’язку з необхідністю своєчасної, швидкої ліквідації аварійних ситуацій, у Замовника виникла у подальшій взаємодії представників підприємства із співвласниками та більш детальному та точному перерахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (які є технічною специфікацією у закупівлі) у відповідність до якісних, кількісних, до самих найменувань товару первинної потреби співвласників за їх безпосередньою згодою, що потребує додаткового часу. Вищенаведене впливає на технічну частину закупівлі, а також на формування очікуваної вартості закупівлі. Замовнику необхідно відмінити вже оголошену процедуру закупівлі та провести додаткову роботу щодо детального та точного прорахунку всіх складових вартості: Ізоляційна стрічка, теплоусадка код ДК 021:2015:31650000-7 Ізоляційне приладдя. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-12-2024, 00:00
Період оскарження:
з 28-11-2024, 10:43 по 09-12-2024, 00:00
Документи: