Період оскарження умов закупівлі - по 05-12-2024, 00:00
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 288 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 882 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01173530 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Воронова Антоніна |
| Телефон: | 380986902468 |
| E-mail: | ekonomist.kwg@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, вул. Поля Олександра (Центрально-Міський р-н), будинок 4, приміщення 83 |
4 |
В тендерній пропозиції АТ "ЕЛЕКТРОГРАД" знайдено невідповідності, які, враховуючи норми пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, є невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та потребують розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Беручи до уваги дату розкриття тендерної пропозиції та враховуючи той факт, що розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, з метою уникнення порушення строків розгляду тендерної пропозиції та керуючись положеннями п.41 Особливостей та нормами частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», 12.12.2024р. прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції АТ "ЕЛЕКТРОГРАД" до 20 робочих днів.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.1 Додатку 4 до тендерної документації надано форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатком №1 до тендерної документації, яка заповнена не у відповідності до технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації. Замовник купує три номенклатурні позиції з внутрішнім наповненням по одній штуці кожної номенклатурної позиції. Проте учасником запропоновано одна номенклатурна позиція у вигляді одного комплекту. 2. на виконання вимог п.5 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, в якому в обов’язковому порядку зазначено дані про власників акцій, що володіють 25 і більше відсотками від статутного капіталу учасника процедури закупівлі, або зазначено, що такі власники відсутні. 3. на виконання вимог п.п.9.1 п.9 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано сканкопію з оригіналу або копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору 4. на виконання вимог п.п.9.2 п.9 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (частково/повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.9.1. п.9 Додатку 4 до тендерної документації (товарна накладна або видаткова накладна або накладна або акт приймання-передачі) 5. на виконання вимог п.п. 10.2 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано сканкопію з оригіналу або копії сертифікату (або паспорту) якості або посвідчення якості або сертифікату відповідності або декларації виробника або протоколу випробувань на пропоновані шафи HB-EL-06-2603, HB-EL-ШО, HB-EL-06-2420 6. на виконання вимог п.п. 10.3 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) у відповідній сфері, що видав сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 7. на виконання вимог п.п. 10.3 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження проходження щорічного наглядового аудиту у органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) щодо відповідності сертифікованої системи вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 8. на виконання вимог п.п. 10.4 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) у відповідній сфері, що видав сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 9. на виконання вимог п.п.1.3 п.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (допускається використання удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Проте шляхом перевірки накладеного на пропозицію електронного підпису встановлено, що підпис накладений на пропозицію в цілому пошкоджений та виникає помилка при перевірці файлів. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.1 Додатку 4 до тендерної документації. 2. п.5 Додатку 4 до тендерної документації. 3. п.п.9.1 п.9 Додатку 4 до тендерної документації 4. п.п.9.2 п.9 Додатку 4 до тендерної документації 5. п.п. 10.2 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації 6. п.п. 10.3 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації 7. п.п. 10.3 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації 8. п.п. 10.4 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації 9. п.п.1.3 п.1 Розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати виправлену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатком №1 до тендерної документації, яка заповнена у відповідності до технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації. 2. Надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, в якому в обов’язковому порядку зазначено дані про власників акцій, що володіють 25 і більше відсотками від статутного капіталу учасника процедури закупівлі, або зазначено, що такі власники відсутні. 3. Надати сканкопію з оригіналу або копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору 4. Надати скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (частково/повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.9.1. п.9 Додатку 4 до тендерної документації (товарна накладна або видаткова накладна або накладна або акт приймання-передачі) 5. Надати сканкопію з оригіналу або копії сертифікату (або паспорту) якості або посвідчення якості або сертифікату відповідності або декларації виробника або протоколу випробувань на пропоновані шафи HB-EL-06-2603, HB-EL-ШО, HB-EL-06-2420 6. Надати сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) у відповідній сфері, що видав сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 7. Надати підтвердження проходження щорічного наглядового аудиту у органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) щодо відповідності сертифікованої системи вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 8. Надати сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) у відповідній сфері, що видав сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 9. Завірити тендерну пропозицію в цілому кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.