Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 720 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 13358826 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савчук Роман Миколайович |
| Телефон: | +380977981641 |
| E-mail: | publ@vl.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43027, Україна, Волинська область,місто Луцьк, Київський майдан, 6 |
7 |
Статус:
Період оскарження
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури закупівлі замовником виявлено ймовірне порушення законодавства, яке може призвести до притягнення уповноваженої особи до адміністративної відповідальності. Усунути виявлені порушення неможливо.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-12-2024, 13:50
Період оскарження:
з 27-12-2024, 13:53 по 07-01-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.