Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 417 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 085 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Херсонській області |
| ЄДРПОУ: | 40108850 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Надєліна |
| Телефон: | +380509884709 |
| E-mail: | natalya.nadelina@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В складі документів тендерної пропозиції учасника (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЕЗПЕКА ХЕРСОН»; ЄДРПОУ 37631339) на закупівлю «Прилади та комплектуючі систем безпровідної і провідної охоронної сигналізації» за кодом ДК 021:2015 31620000-8 «Прилади звукової та візуальної сигналізації» (31625300-6 «Системи охоронної сигналізації»), (ID UA-2024-11-18-016281-a), розміщеної в електронній системі закупівель 25.11.2024 о 19 год. 16 хв. подано форму «Ціна за одиницю» №20/45 від 25.11.2024 із загальною вартістю 394 853 грн. 98 коп. з урахуванням ПДВ, натомість, в електронній системі закупівель тендерна пропозиція Учасника зазначена в розмірі 394 838 грн. 84 коп. з ПДВ, що є невідповідністю загальній вартості поданої тендерної пропозиції. Також, Приміткою Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що форма «Ціна за одиницю» завантажується в електронну систему двома файлами: кольорова сканкопію у форматі PDF та таблиця у форматі Exel. Натомість учасником завантажено тільки кольорова сканкопію у форматі PDF. З урахуванням викладеного, Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати: 1.Уточнену «Ціна за одиницю». 2.Форму «Ціна за одиницю» у форматі Exel.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.