Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 85 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 425 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Лозівської міської ради Харківської області |
| ЄДРПОУ: | 04058829 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://lozovagromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Нестеренко Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | +380574525615 |
| E-mail: | uo-mvk_lmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 64602, Україна, Харківська область,місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1 |
0 |
ПРОТОКОЛ № 90 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ « 02 » грудня 2024 року м. Лозова Керуючись Постановою Кабінету міністрів від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), Положенням про Уповноважену особу, що затверджене рішенням виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області від 21.12.2021р.№1263. Згідно п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Вирішила 1. Подовжити розгляд тендерної пропозиції у зв’язку з неможливістю її розгляду в термін зазначений Особливостями. 2. Оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноважена особа Вікторія НЕСТЕРЕНКО підпис накладено
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно умов тендерної документації: 1. Учасник повинен у тендерній пропозиції надати інформацію на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: «Додаток 1 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) - довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), (вказати контрагента, його адресу, код ЄДРПОУ, телефон, предмет договору, сума договору); Аналогічним вважається договір на поставку товару за предметом договору, який відповідно до вимог порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 має бути аналогічним предмету закупівлі за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за період 2019-2023 рр – не менше двох. - копію аналогічного договору (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору; - копії документів, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні.). Учасником у довідці не вказано код ЄДРПОУ та номер телефону контрагентів. Учасником під час зазначення предмету договору не вказано код основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Згідно підпункту 22 пункту 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015 року №922 «Про публічні закупівлі»: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». Учасником не надані копії аналогічних договорів за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору (не менше 2-ох) та копії документів, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні). 2. Учасник повинен надати Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) відповідно п.4 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником не надана згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3). 3. Учасник повинен надати підписаний та заповнений Учасником проєкт договору та довідку про погодження із умовами, викладеними в проєкті договору (відповідно до Додатку 6 та п.8 Додатку 7). Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий підписаний та заповнений проєкт договору та довідку про погодження із умовами, викладеними в проєкті договору (відповідно до Додатку 6 та п.8 Додатку 7). 4. Учасник повинен надати довідку у довільній формі про відсутність підстав, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, або документи щодо раніше укладеного договору на вжиття заходів, щоб довести свою надійність. Учасником не надана довідка у довільній формі про відсутність підстав, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, або документи щодо раніше укладеного договору на вжиття заходів, щоб довести свою надійність. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати інформацію та документи, передбачені тендерною документацією. Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене ВИРІШИЛА: Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасникому тендерній пропозиції через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.