Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2024, 00:00
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 166 824 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 668,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04057014 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щербатова Катерина Сергіївна |
| Телефон: | +380484331071 |
| E-mail: | gorsovetvilzvit@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 68355, Україна, Одеська область,Вилкове, Моряків-десантників,18 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Шафа керування AQUA STAR SOLO 2-3-11.0-1D00 F5 (або еквівалент), шафа керування AQUA STAR SOLO 2-3-7.5-1D00 F5 (або еквівалент) (код ДК 021:2015: 31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) Замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником надано скановану копію з оригіналу Статуту, однак, починаючи з 11 сторінки визнаеного документу, якість сканування погана, текст нечитабельний, що унеможливлює повноцінне ознайомлення зі змістом документу Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 Додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скановану копію Статуту у належному якісному вигляді для читання. 2. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником надано інформаційний лист (файл «17. Інформаційний лист щодо гарантійних зобов'язань»), в якому не зазначено про термін гарантії на товар, який пропонується до постачання Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 15 Додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: інформаційний лист про термін гарантії на товар, який пропонується до постачання, з гарантією про те, що заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу, під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем (Продавцем за договором про закупівлю).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.