Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 838 687 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 145 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 19477064 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uksatse.ua |
| Контактна особа: | Іван Шекун |
| Телефон: | +380443515133 |
| E-mail: | shekun_iv@uksatse.aero |
| Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область,м. Бориспіль, Аеропорт |
6 |
На підставі пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС" виникла аргументована необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовником до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС" 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ І додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: Учасником не надано у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи щодо всіх працівників Учасника, вказаних у довідці про наявність працівників. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вказаних невідповідностей Учасник повинен надати: підтверджуючі документи щодо всіх вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або договорів (витягів з договорів) цивільно-правового характеру або інших документів, що підтверджують взаємовідносини працівника з учасником). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 8, розділу ІІ додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції в неповному обсязі підтверджено довідкою спростування вимоги вказаної в пункті 8 розділу ІІ додатку 1 до Тендерної документації, а саме не зрозуміло учасник пропонує чи не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Або, якщо на дату подання тендерної пропозиції учасника є ухвала слідчого судді або ухвала суду, яка оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень, то учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати в повному обсязі довідку про спростування вимоги вказаної в пункті 8 розділу ІІ додатку 1 до Тендерної документації або, якщо на дату подання тендерної пропозиції учасника є ухвала слідчого судді або ухвала суду, яка оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень, то учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 10, розділу ІІ додатку 1 та абзац 4 Додатку 9 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: Учасник не надав в складі тендерної пропозиції документи, оформлені відповідно до вимоги: «На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документи, оформлені відповідно до вимоги зазначеній в абзаці 4 Додатку 9 Тендерної документації.
На підставі пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "АККУ-ЕНЕРГО" виникла аргументована необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовником до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.