Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 59 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 295 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 770 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Іванова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | uzmeul@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИЙ ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 21.11.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Акумулятори для окулярів та мінікоптерів (Акумулятори для окулярів Lion 4s; Акумулятори для мінікоптерів 1s 550mah) ДК 021:2015:31440000-2 Акумуляторні батареї 3. Місце поставки: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, 9, вул. Космодромна, 7 (згідно дислокації) 4. Строк поставки товару: з дня укладання договору до 10.12.2024 року 5. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 12 листопада 2024р., UA-2024-11-12-004306-a 6. Дата та час початку Аукціону: аукціон не проводився 7. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Бонюк Євген Володимирович Код ЄДРПОУ: 3404805219 Місцезнаходження: м. Київ, вул. Лісківська 12, кв. 41 8. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 8.1. Пунктом 1 Розділу 3 з підготовки тендерної пропозиції передбачена наступна вимога: учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами…». Учасником ФОП Бонюк Євген Володимирович за даною вимогою надано лист-згоду (Вих. № 23/11-24 Від 17.11.2024р), в якому він погоджується лише з проєктом договору, а з його істотними умовами – ні. Прохання надати відповідний відкорегований файл. 8.2 Пунктом 1 Розділу 3 з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «…документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).». Документи тендерної пропозиції учасника ФОП Бонюк Євген Володимирович були завантажені в систему та підписані УДОСКОНАЛЕНИМ електронним підписом (УЕП). Прохання накласти КЕП на тендерну пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.