Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 007 993 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 039,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 21782461 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.pfu.gov.ua/lg/ |
| Контактна особа: | Вадим Тодоров |
| Телефон: | +380953025998 |
| E-mail: | todorov@lg.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 93404, Україна, Луганська область,місто Сіверськодонецьк, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 9 |
6 |
Шановний Учаснику! Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), повідомляємо про виявлені невідповідності під час розгляду вашої тендерної пропозиції, а саме: 1) ідентифікаційний код, зазначений на Вашій печатці, не співпадає з Вашим особистим ідентифікаційним кодом та кодом, зазначеним у всіх документах, поданих у складі тендерної пропозиції; 2) до копій електронних документів, наданих відповідно до пункту 12 Переліку документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції (далі – Перелік) (файли: «Dohovir 24_10_24-1 - zariadna stantsiia Ivano-Frankivsk.pdf», «Vydatkova nakladna 2810-2.pdf», «Dohovir_kupivli_prodazhu_tovar 15-10_2024 vid 15.10.2024.pdf», «VN_BO_BF_SSS (1).pdf»), не долучено файли з удосконаленими та кваліфікованими електронними підписами (.p7s), що у свою чергу не дає можливості перевірити дійсність правочинів; 3) існують невідповідності у зазначеній в пунктах 12, 13 та 14 Анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (файл «додаток 4 (анкета_антикорупція.pdf») інформації та наданих відповідно до пунктів 19 та 23 Переліку документів (файли «19 ГЛ бенефіціар.pdf», «23 Довідка не є громадянином рф,рб.pdf»); 4) на вимогу пункту 20 Переліку не надано документ(и), які підтверджують звільнення Учасника від сплати податку на додану вартість; 5) в наданій відповідно до пункту 20 Переліку копії витягу з реєстру платників єдиного податку (файл «витяг_єдиний_податок_2_група_з_1_09_23.pdf») не заповнені реквізити дати видачі витягу, а також посади, підпису та П.І.Б. керівника контролюючого органу (уповноваженої особи) / не долучено файл з кваліфікованим електронним підписом (.p7s) керівника контролюючого органу (уповноваженої особи), що у свою чергу не дає можливості перевірити дійсність видачі витягу; 6) на вимогу пункту 9 Переліку надано діючий сертифікат експертизи типу на зарядну станцію EcoFlow DELTA Pro 3, який засвідчує відповідність станції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженому постановою КМУ від 24.05.2017 № 355. На виконання вимог цього пункту необхідно додатково надати діючі документи, які засвідчують, що запропоновані зарядні станції відповідають типові, описаному в сертифікати експертизи типу. Пропонуємо Вам усунути виявлені невідповідності у строк, передбачений частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.