Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 221 645 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 216,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» |
| ЄДРПОУ: | 25195855 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савенко Ольга Ігорівна |
| Телефон: | +380674471691 |
| E-mail: | savenko.o@kievtv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
2 |
ПОВІДОМДЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі вищевикладеного, прошу Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Комтел» (код ЄДРПОУ 30856848) усунути виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі: Комплекти студійного освітлення, код за ДК 021:2015 - 31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура, ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-015258-a: Відповідно до підпунктів 3,4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником було встановлено необхідність подання Учасниками: «3. Учасник здійснює гарантійне обслуговування товару за власний рахунок впродовж всього гарантійного строку. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен подати гарантійний лист про те, що Учасник за власний рахунок забезпечує гарантійне обслуговування товару, в межах його гарантійного строку. 4. Учасник повинен мати в наявності сервісний центр, розташований на території України, який забезпечить гарантійну підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну. В якості сервісного центру можуть бути: сервісний центр учасника, або структурні підрозділи учасника, або підприємства, з якими укладені договори на надання послуг щодо гарантійного обслуговування товару, що є предметом закупівлі, сервісний центр виробника товару (про що надати гарантійний лист, із зазначенням адреси, графіку роботи, номеру телефону такого сервісного центру).» Серед документів тендерної пропозиції, поданої Учасником, відсутні гарантійні листи зазначені вище. Враховуючи викладене, пропонуємо усунути виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі: Комплекти студійного освітлення, код за ДК 021:2015 - 31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура, ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-015258-a, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей розмістити в системі: 1) гарантійний лист про те, що Учасник за власний рахунок забезпечує гарантійне обслуговування товару, в межах його гарантійного строку; 2) гарантійний лист, із зазначенням адреси, графіку роботи, номеру телефону сервісного центру/центрів, який/які забезпечить/забезпечать гарантійну підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.