Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 980 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 254,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40359593 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євгенія Попова |
| Телефон: | +380980706521 |
| E-mail: | evgeniyahodos95@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Філософська, 39 А |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "АБРАМЯН ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ" невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог Додатку 2 Кваліфікаційні критерії Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 1.2. У порушення вимог у п. 5 Додатку 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня інформація про платника ПДВ (копію свідоцтва про реєстрацію та/або витягу з реєстру платників ПДВ та/або код доступу до посилання для перевірки)* *якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтва платника єдиного податку та/або витягу з реєстру платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 2 до Тендерної документації: Кваліфікаційні критерії № Назва кваліфікаційного критерію Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предметом поставки якого є Товар, ідентичний назві даної закупівлі 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі № з/п Найменування Замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору Номер та дата укладеного договору Вартість виконаного договору, грн. Контактна особа замовника, телефон Ідентифікатор оголошення про проведення відкритих торгів, яке оприлюднене на веб-порталі уповноваженого органу (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі») * У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 2.2. П. 5 Додатку 2 до Тендерної документації: Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Інші документи від Учасника: 5 Інформацію про платника ПДВ (копію свідоцтва про реєстрацію та/або витягу з реєстру платників ПДВ та/або код доступу до посилання для перевірки)* *якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтва платника єдиного податку та/або витягу з реєстру платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – згідно Додатку 2 Кваліфікаційні критерії Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – згідно п. 5 Додатку 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про платника ПДВ (копію свідоцтва про реєстрацію та/або витягу з реєстру платників ПДВ та/або код доступу до посилання для перевірки)* *якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтва платника єдиного податку та/або витягу з реєстру платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.