Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 138 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 690 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | buh@rv.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
1 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3.4 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався лист-авторизація від офіційного дистриб’ютора ДБЖ в Україні щодо партнерських відносин між дистриб’ютором та Учасником, які необхідні для продажу (постачання) запропонованих ДБЖ із зазначенням найменування замовника, найменування запропонованих ДБЖ, права постачання та продажу запропонованих ДБЖ, з підтвердженням гарантійних зобов’язань та із посиланням на ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель ProZorro. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий лист. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора ДБЖ в Україні щодо партнерських відносин між дистриб’ютором та Учасником, які необхідні для продажу (постачання) запропонованих ДБЖ із зазначенням найменування замовника, найменування запропонованих ДБЖ, права постачання та продажу запропонованих ДБЖ, з підтвердженням гарантійних зобов’язань та із посиланням на ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель ProZorro.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.