Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 510 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Яготинська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 05408823 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Крук Лариса Миколаївна |
| Телефон: | +380457555262 |
| E-mail: | buhgalter.mr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07700, Україна, Київська область,місто Яготин, вулиця Незалежності, 110 |
0 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДевДроїд" у процедурі закупівлі UA-2024-10-28-014234-a Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність діючої ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до п.11 Додатка № 5 до тендерної документації: "11.Учасник має вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу. Якщо діяльність не підлягає ліцензуванню – учасник надає лист – пояснення в довільній формі з обґрунтуванням та посиланням на нормативно – правові підстави) на право займатися відповідним видом господарської діяльності без ліцензії". Замовник вимагає усунути невідповідність, шляхом дозавантаження відсутніх документів щодо діючої ліцензії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.