Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Юрчишина |
| Телефон: | +380931126230 |
| E-mail: | yurchishinatim@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутній лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.п. 1.6 п.1 розділу І Додатку 4 тендерної документації: «Оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.». Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.