Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00
Обсяги постачання товару згідно "Додатку 3. Технічне завдання_Світильник LED_Ос_2024_". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріплені текстові документи: "Тендерна документація_ Світильник LED_Ос_2024_", "Додаток 1. Перелік документів_ Світильник LED_Ос_2024_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_ Світильник LED_2024_", "Додаток 3. Тех. завдання_ Світильник LED_Ос_2024_", "Додаток 4. Проект договору_ Світильник LED_Ос_2024_", "Додаток 5. Лист-згода ОПД_ Світильник LED_Ос_2024", "Додаток 6. Документи учасника_ Світильник LED_Ос_2024_", "Додаток 7. Документи переможця_ Світильник LED_Ос_2024", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постановою. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Постанови надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 420 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
ЄДРПОУ: | 02125208 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Романюк Михайло Борисович |
Телефон: | 380412431522 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40 |
1 |