Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 179 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 790 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 08735882 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микита Савчук |
| Телефон: | +380964107218 |
| E-mail: | savchukgmcmvs@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04116, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1 |
1 |
І. 1.) перелік виявлених невідповідностей: Учасник в гарантійному листі в довільній формі (Назва файлу, поданого з пропозицією: "9. Гарантійний лист.pdf"), некоректно вказав адресу Замовника. 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 2 п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації: "Надати гарантійний лист в довільній формі, стосовно того що Товар буде постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника згідно до заявок у робочий час Замовника за адресою: Україна, м. Київ, вул. Бердичівська, 1.)". 3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист в довільній формі, стосовно того що Товар буде постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника згідно до заявок у робочий час Замовника за адресою: Україна, м. Київ, вул. Бердичівська, 1).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.