Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 17 866,33 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 178,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корольов Ілля Миколайович |
| Телефон: | 380612239347 |
| E-mail: | i.korolov@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
2 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНІ ЕЛЕКТРИЧНІ РІШЕННЯ", з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 31220000-4 Елементи електричних схем (Постачання розеток та вилок для філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") ідентифікатор закупівлі № UA-2024-10-09-012642-a: 1. Відповідно вимог п. 1.1.1. ч. 1 табл. №1 додатка № 1 тендерної документації Учасник для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається копія договору з позитивним листом-відгуком, що свідчить про виконання договору та на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 1.1. цього Додатку. * Примітка: – у випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в ПрАТ «Укргідроенерго», який укладений після 01.01.2019, Учасник надає інформацію про договір, складену у відповідності до вимог п. 1.1. та може не надавати копію договору згідно п. 1.1.1., але надає лист-відгук. Учасник не надав лист відгук, просимо усунути невідповідності. 2. Відповідно вимог п. 1.1. ч. 1 табл. №3 додатка № 1 тендерної документації Учасник повинен надати установчі документи учасника закупівлі (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення - для юридичних осіб) або документ, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи підприємця (свідоцтво про реєстрацію, витяг або виписку з ЄДР – для фізичних осіб підприємців). Просимо завантажити статут та усунути невідповідності. 3. Відповідно вимог п. 1.4. ч. 1 табл. №3 додатка № 1 тендерної документації Учасник повинен надати Лист-згода посадової особи або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно встановленої форми. Просимо надати лист згоду та усунути невідповідності. 4. Відповідно вимог п. 1.1. ч. 1 табл. №3 додатка № 1 тендерної документації Учасник повинен надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. Просимо усунути невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.